Els principals components d'un anunci imprès són:
- El titular: és el text més important i ha de cridar l'atenció.
- La imatge principal: ha de ser cridanera, agradable i de bona grandària i qualitat.
- El copy: breu text publicitari que resumeix el producte, servei o oferta.
- L'eslògan: la frase de tancament que crida a l'acció. Molt directa.
- El producte: pot ser la imatge principal o posar-se en petit.
- La marca: generalment es mostra mitjançant el logotip.
- Uns altres: contacte, pàgina web cupons d'oferta i descomptes, data límit, etc.
Com estructurar un anunci?
- Informa't sobre el mitjà on es va a publicar, la grandària de l'espai publicitari i els condicionants de la publicació (color, pàgina parell o imparell, posició a la pàgina).
- Crea diversos esbossos de l'anunci combinant els elements de diferents formes. Generalment, la imatge principal protagonitza l'anunci, el titular se situa a dalt o en posició central i la resta del text i els elements es col·loquen sota.
- Analitza la línies visuals: recorda que llegim en diagonal, anant d'esquerra a dreta i d'a dalt a a baix. Col·locar-ho tot alineat o centrat resulta monòton.
- Busca el centre visual: totes les composicions gràfiques tenen un punt que crida més l'atenció, que hauria de correspondre's amb el titular.
- Proporciona els elements: la grandària i el pes de cada element de l'anunci han de correspondre's amb la seva importància.
No hay comentarios:
Publicar un comentario